MARKETING: Accor to expand hotel network

Tóm tắt nội dung: Accor’s mid-scale brand, has committed another four projects in Mumbai and Lavasa. The economy brand Ibis has 14 projects committed across 10 destinations with over 2,700 rooms. Ibis, which in India would be developed in a joint venture between InterGlobe Enterprises and Accor, will come up in Mumbai, the NCR, Bangalore, Chennai, Hyderabad, Pune and Ahmedabad, and also Tier-II markets such as Jaipur and Nashik.

 

Tác giả:    

Xuất bản:     Businessline. Chennai

Số phát hành:     3/4/2009

Mô tả vật lý:     1tr.

Dạng tài liệu:     Báo

Nguồn gốc:     Proquest

Ngôn ngữ:     Eng

Tài liệu:     Xem toàn văn

Tóm tắt nội dung: Accor’s mid-scale brand, has committed another four projects in Mumbai and Lavasa. The economy brand Ibis has 14 projects committed across 10 destinations with over 2,700 rooms. Ibis, which in India would be developed in a joint venture between InterGlobe Enterprises and Accor, will come up in Mumbai, the NCR, Bangalore, Chennai, Hyderabad, Pune and Ahmedabad, and also Tier-II markets such as Jaipur and Nashik.

Tin tức mới nhất

Ngành Y Khoa

Mã ngành: 7720101 Thời gian đào tạo: 6 năm Văn bằng: Bác sĩ Y khoa Tổ hợp môn: A00: Toán – Lý...

Từ ngày 08 -12/10/2022, tân sinh viên Khóa 28 đăng ký xét Học bổng tuyển sinh

Ngày 08/10, Trường Đại học Văn Lang thông báo bắt đầu nhận hồ sơ xét Học bổng tuyển sinh...

Cầu thủ trẻ CLB Bóng đá Phố Hiến nhập học Trường Đại học Văn Lang

Chiều ngày 29/09/2022, 05 cầu thủ trẻ đến từ CLB Bóng đá Phố Hiến, hiện đang tham dự đội...

Cơ hội trải nghiệm học tập tại Đại học Nebraska Omaha (Hoa Kỳ) cho sinh viên Văn Lang

Dựa trên thỏa thuận hợp tác giữa Trường Đại học Văn Lang và Đại học Nebraska Omaha (Hoa Kỳ)...

Bài viết liên quan